wtorek, 6 maja 2008

Wygarc z wielka lapa!


Ta wielka lapa to oczywiscie moja najkochansza Matka ktora wsadzila mi silikon zebym sie nie darl. a ja po prostu bylem glodny!!! no i w dodatku swiezo sie obudzilem (a raczej zostalem brutalnie obudzony!!!), chwila nieuwagi i Oni mnie bach do wody!

Ojciec to dzisiaj walnal piwko przed moja kapiela wiec wody nie upilnowal i nie byla tak ciepla jak zwykle. Ale wybacze mu bo sie chlop stara, byl dzisiaj w pracy i jakies tam pieniazki zarobil zebym mial w co sikac...

2 komentarze:

Sztanderka pisze...

Drodzy Rodzice, po przeczytaniu nowych wpisow stwierdzam, ze dluuuga droga przed wami ;) Maly Adas nie dosc, ze gadatliwy to jeszcze wymagajacy, ale dostrzegam szczypte zrozumienia z jego strony dla waszych pierwszych, nieporadnych rodzicielskich staran ;)
Tak trzymac!!!

Ps. A ten smok to hmmm "ciekawy" jest ;-D

Ps.2 Adas, ale tak miedzy nami tylko, zeby Starzy nie slyszeli, ja bym go wyplula bez zastanowienia i darla gebe ile wlezie!Toz to babski smok, jak nic!

bartone aka slusarz pisze...

adas, nie penkaj - to sie nazywa zimny huw.. teras troche pomarzniesz ale potem zadne horoobsko sie ciebje nie czepi :P