sobota, 9 stycznia 2010

Ważne procenty!

Postanowilem przemowic jak dorosly! bo to wazna sprawa dla doroslych ale w interesie dziecka :)
Pewnie wiekszosc wchodzacych na mojego bloga wie ze mam alergie i atopie. wkurza mnie to i meczy. Dla moich rodzicow tez jest to uciazliwe i czasem nawet lapia dola z tego powodu (niby sie z tym kryja przede mna ale ja widze czasem ich miny i lzy...)ale ja wiem ze z tym da sie zyc, ze da sie normalnie funkcjonowac (w koncu mam to juz od 20 miesiecy) i ze moze kiedys mi to przejdzie.
Sa jednak na swiecie dzieci ktore nie maja takiego szczescia jak ja i mecza je gorsze choroby. Potrzebuja specjalistycznych badan, sprzetow do rehabilitacji i lekarstw. Tylko skad Rodzice tych dzieci maja brac na to pieniadze?

Mama wytlumaczyla mi co i jak kazdy dorosly moze zrobic zeby choc troche pomoc takim biednym Dzidkom.
Wystarczy oddac 1% swojego podatku! Tak! tylko jeden procent ale mega wazny! moze dla kogos najwazniejszy procent w zyciu!

Wczoraj poznalem historie malej Alicji. Gdyby ktos nie wiedzial komu pomoc w tym roku to po prostu wejdzcie na bloga Ali.

http://alicja-nowicka.blog.onet.pl/

Brak komentarzy: