sobota, 9 stycznia 2010

Po Tacie mam zamilowanie do...



Niektorzy uwazaja ze jestem porzadnym gosciem (bo domykam szuflady, odnosze szklanki do zmywarki i zmuszam Tatke do opuszczania deski w WC...) ale prawda jest zupelnie inna...
przynajmniej tak mowi Mama! poniewaz jestem Rudy i zlosliwy znaczy ze robie to specjalnie. w sensie udaje porzadnego jak chce dostac TO!

A tak na serio to jestem po ciemnej stronie mocy i razem z Tatkiem uwielbiamy balagan!!! no bo jak inaczej wytlumaczyc slowa Mamy "ale tu bajzel" za kazdym razem jak widzi pokoj po moich zabawach z Tatkiem???


5 komentarzy:

Zu pisze...

zdolności do bajzlów mamy zdecydowanie po tatusiach!

ErwanK pisze...

Hej Karoliny Syn! To jest dla Mama. ;) Nie dobrze mowię po polsku... So, in English.
Hello Karolina, I'm Erwan, one of your French cousin. I'm writing to you because I've found few old pictures (July 92' or lipiec 1992 rok po polsku?) where we appear together with Dominika, my brother and my sister. I've posted it on a blog, it's there : http://starezdjecia.blogspot.com/ (with a Polish title! Unbelievable)
and could you give me your email address? I've others old pics I could send you and it would be great to see you again if I go to Poland, wouldn't it? :)
See you,
Pozdrawiam
Erwan

Maly Sadek pisze...

cześć Erwan! fajnie że do mnie piszesz i do mojej Mamy :)
Mama wyśle Ci maila :)

ErwanK pisze...

Nowe (stare) zdjęcia na http://starezdjecia.blogspot.com/ :)

(I hope you've well received my email!)

pieklo pisze...

Sadziu...jesli chcesz ciocia Pieklo pokaze Ci co to jest prawdziwy big mes.
starzy porozrzucali Ci kilka zabawek do foty i szwiruja.