poniedziałek, 30 czerwca 2008

Nie bylo zdjec, bo zarobiony bylem! Hustalem sie :-P




Moi Drodzy Fani!!! (skromnosc odziedziczylem po Tatusku)

Ku Waszej uciesze prezentuje moja najswiezsza fotke co by Matka nie musiala odbierac telefonow i maili z pretensjami ze nie ma nowych zdjec :)

a poza tym czy ja mam sie obrazic??? nikt nie odpowiedzial na apel o pozostanie ze mna raz na jakis czas i zaopiekowanie sie mna zeby Matka mogla odpoczac i wyjsc z domu :)

wiem wiem, gdyby ciotka Magda P. z Ameryki mieszkala troche blizej to na pewno by ze mna zostala :D i Matka moglaby w koncu obejrzec w kinie jakis film.

ale z tego co slyszalem to na razie pogodzila sie z mysla o swoim "przywiazaniu" do mnie :)

bo w koncu ja jestem jej jedynym i najukochanszym synkiem wiec Stara nie ma wyboru hehehe!!

Ciociu Dominiko M. i moja najdrozsza kuzynko Nikolko: dzieki za hustawke! jest naprawde w porzo i fajnie sie na niej bujam :) i jeszcze te krecace sie ptaszki :)

buziaki

1 komentarz:

pieklo pisze...

Mały Sadku, chętnie bym z Tobą posiedziała, wrzucilibyśmy sobie jakiś film na luzaku, ale wiesz,że nie dam rady. Ta magda P.to nie ja...chyba co? przecież ja siedzę we Francuskim Piekle..mówię Ci..inwazja turystów, ale to jeszcze nic w porównaniu z okropnym upałem, nie czy jest już 34, ale w nocy spać się nie da. Chciałabym znowy przyjechać najchetniej na dwa miechy do wro.ale pracuje, tzn kończe w piątek, ale miałam prace na miesiąc i kroją mi się jakies inne opcje:-) praca nuda - mówię Ci stary korzystaj z zycia masz jeszcze przed sobą lekko 24lata luzu i bib, a może nawet więcej:-)kis