sobota, 14 lutego 2009

Ziomek z Mazur

Moj Ziomek z Mazur aka Jason Biggs rządzi!!!

http://www.worldpressphoto.org/index.php?option=com_photogallery&task=view&id=1411&Itemid=223&type=&selectedIndex=4&bandwidth=low

Ciocia Lidzia jest dumna ze ma takiego narzeczonego :)
Zu cieszy sie ze ma takiego fajnego i zdolnego wujka :)
a ja? ja po prostu gratuluje i dziekuje za to ze wujek mnie lubi i czasem do mnie wpada :)

p.s. tez jestem dumny!!! i Mama i Tata tysz :) w koncu nie codziennie nasz Ziomek zdobywa World Pressa...

2 komentarze:

pieklo pisze...

co Wy z tym Grzeda, przeciez bylo mowione ze to Jason Biggs, dobra w kazdym razie gratuluje bardzo:)

pieklo pisze...

aaa dobra dobra, przeczytalam nie ze zrozumieniem , wszystko jest:)aka pominelam. raz dwa trzy przerzucam sie na fresh nowy podpis:)